Dagen! :)

Tävlade ju som sagt idag! :)
Började med att Milen absolut inte skulle
komma med in, gullponnyn ♥
Men till sist fick vi honom och vi tog in honom.
Började rykta medans Sofie knoppade åt mig ;)
Tack, Sofie! :)
Sen typ halv ett gick vi ut och började rida fram.
Efter lite trav,skritt och gallopp började vi hoppa
fram. Började på räcket. Han bjöd jätte bra
mot hindret! :)) Sen skulle jag komma på oxern.
Ett stop. Sen kom jag igen och då gick det! :)
Efter det skrittade vi upp til komposten.
Kollade på dom andra som var före mig
och sen var det min tur.
Han typ skyggade för något utanför först.
Sen bar det iväg mot första hindret.
Det gick utan problem.
Sen en dum sväng mot andra och
ett stop. Och ett till, och ett till.
Så vi blev uteslutna :(
Men är ändå super nöjd för vi kom ju över första! :) :D
Gullponnin ♥♥

Kommer Bildbomb snart! :D


Kommentarer

¨ Vill du Kommentera? Kolla ner!

Skriv ditt namn här::
Tryck här!

Din E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback