Stallet 12.4

Vi cyklade 7 km på 29 min!! :)
Men ändå kom bussen före oss -.-
Men när vi kom dit fick vi rykta Rocky och
sadla honom och sen efter en stund, sadla av honom
igen xD Sen när Milen gick lektion fixade jag
spiltan lite och sen kom en och sa att spånet
skulle komma tillbaka!! :D Kanske är jag
helt efterbliven men ändå, fatta vilken lycka! :D
Har ju aldrig gillat torv, det typ sänker ett
"mörker" över hela stallet eller vad man ska
säga xD Men efter jag hade fixat spiltan gick
jag in och var med U i cafeet och försökte göra
skötarlistor. Fast Ursula lyckades ju! :)
Sen när han kom in skulle jag visitera honom
för jag skulle inte hinna rykta men tjejen som
red honom ville rykta honom. Men efter det hälsade
jag på honom och gosade lite ♥ Men hann inte putsa
idag, men gör det nog på Lördag :)
Sen cyklade vi hem och var lite i lekparken :3 hehe
Sen vinkade U till någon random person som
hon trodde var hennes brorsa xDD
Haha, fint
Nu blev det här ett väldigt långt inlägg
men ni får väl leva med det :P
Cause there'll be no sunlight, if I lose you baby ♥

Kommentarer

¨ Vill du Kommentera? Kolla ner!

Skriv ditt namn här::
Tryck här!

Din E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback