Fang cup! :D

Kom dit till typ halv nio och hjälpte Ursula
putsa till Ferrano :)
Sen mockade jag och sen kom Nellie
och fixade krubban och s.sten och jag
fixade väggen för allt såg förskräckligt ut :(
Sen hämta vi in Hokus och började rykta och
hålla på. Sen gick jag och Ursula och Dessi
banan. Sen började jag rida fram vid 20 i tolv.
Red och hoppade fram lite.
Sen var det min tur att komma in på banan.
Hoppade hela banan med några helikopterhopp :P
Fick 92p vilket ledde till en oväntad delad förstaplats :D
Fick inte bara en rosett utan också en påse chokladägg :)
Är jättenöjd! :)
Om någon har bilder från idag får ni gärna
skicka till [email protected] :)
Jo, skaffade hotmail just för gmail suger :P


Kommentarer
Postat av: Sofie:)

Grattis Lisa!:)

2012-04-09 @ 15:51:21
Postat av: Kiara

Grattis :D

2012-04-09 @ 15:54:13

¨ Vill du Kommentera? Kolla ner!

Skriv ditt namn här::
Tryck här!

Din E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback