HEJ

Haha, har inte hunnit uppdaterat så
mycket dom senaste dagarna!
Men kan väl skriva lite om det viktigaste.
Igår sov jag och Ursula över hos Dessi :)
Superkul, vi såg på lite filmer
och åt goda saker♥  Sen var det lite fail
för  vi skulle bara "vila ögonen" en stund
men sen vaknade jag kl 8 på morgonen igen xD
Men D och U hade tydligen vaknat vid 3 och
släckt lampan :)
Idag hade vi uteritt på ridningen.
Jag skulle haft Hokus men jag fick byta
till Finaste Milen♥ Fast vädret var väl
inte det bästa.. lite molningt.
Men det var ändå supermysigt ♥
Sen skötte jag lite och putsade till
Ferrano som jag ska tävla imorrn!
Sen for vi till Bamböle som jag ska skriva
mer om i ett annat inlägg! :)

Kommentarer

¨ Vill du Kommentera? Kolla ner!

Skriv ditt namn här::
Tryck här!

Din E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback