Presentation

Tänkte göra en liten presentation för nya läsare!
Hej Svejs!

Det är jag som är Lisa
och jag är en tjej född i maj
som
älskar hästar!
Det är det jag gör mest
av min fritid! Jag rider två gånger i veckan
på Ridskola. Om jag inte är i stallet
är jag hemma och chillar,
är i skolan, ute med hunden
eller hemma hos min fina vän Ursula!
Är nästan alltid med henne i stallet oxå
så henne kommer ni nog få läsa om lite oxå! (hehe)
Jag och Ursula har lite udda hobbyer..
T.ex att : äta ost,
Skrika oss hesa, räkna till tjugo
med roliga röster....
Vi är lite flummiga!! ;)
Här kommer lite info om mina favorit djur:


Vallas Emilio:
Är en Welshcob på snart 18 år!
Jag har varit skötare på honom i ett underbart år.♥
Han fyller 18 22:a maj.
Han är jätte bekväm att rida
och hoppar fint! Han är dock
lite osäker men när han hoppar är han jätte fin!♥
Min fina ängel ♥











Olivia:
Olivia är min 4-åriga medryttar häst.
Fast det blir inte så mycket ryttare då hon inte är inriden.
Fast vi håller på!
Hon är min lilla busiga shetlandsponny-plutt!♥
Jag brukar tömköra henne ganska mycket.
Fast hon brukar busa ganska mycket då och resa sig,
så då får man se upp!











Minttu:
Minttu är min familjs lilla vovve!
För er som inte vet det utalas hennes namn Mintto.
Hon är tre år och älskar
att busa i snön, trixa och
chilla! :)
Hon har tyvärr allergi och kliar därför ganska mycket.
Hon älskar verkligen att styla inför kameran!






Tagen med vanlig kamera↑




Så vi ses väl säkert!


// Lisa :P

Kommentarer

¨ Vill du Kommentera? Kolla ner!

Skriv ditt namn här::
Tryck här!

Din E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback